14 januari 2012

Lördag 14/1

Halloj!

Nu har mina föräldrar precis åkt hem. F jobbar ju i helgen och idag var mamma och pappa här och gjorde mig lite sällskap, pappa hjälpte till med att fixa i pannrummet. Fint blev det!

Vi har ju också fått upp alla innerdörrar nu nästan, bara 2 st kvar, men där ska de reglas upp lite. Kommer bli så fint! Sjuk skillnad med vitt istället för furu.

Nu är jag på jakt efter lite nya möbler till vardagsrummet nere. Soffbord, tv-bänk och sideboard (tror jag). I vitt såklart. Vet inte riktigt vad jag är ute efter för någon sorts stil, finns snygga som är högglans, lantliga osv:





får se vad jag hittar på för några :-)

är förresten sjukt trött på det här gipset nu..   
och det är ju hälften av tiden kvar.. blääää

1 kommentar:

Sarah Henrik & Hugo sa...

Hej hej. Jodå Hugo älskar dom nya filmerna. Det är skönt för oss att kunna byta lite då och då :)