04 januari 2012

4/1-12

Jag ser att det är 18st som kikat in på min blogg idag, och då har jag ju inte ens skrivit nått.. vilka är ni? :)

Jag har nu vart ensam hemma första dagen med gipset, eller ja, ensam och ensam, jag har ju Wilma & Bacon hemma med mig. De tycker iallafall att det är mysigt med sällskap. Själv så måste jag erkänna att det här är väldans tråkigt! Jag är ju inte van med "skon" än så länge så det är jobbigt att hoppa runt alltför mycket, vilket resulterat i att jag suttit mest i soffan.

Har kollat på film iallafall, twilight blev det, den var helt okej.
Nu börjar snart Greys på 5an, så jag ska kika på det. Pappa kommer även förbi med lite grejer så har jag tur så blir han kvar en stund så jag får lite sällskap. F ska iväg till sina föräldrar och hämta nått och sen så ska han handla. Men hoppas inte han blir så sen iallafall.
Nej nu ska jag titta vidare på tv'n.


min klump till fot

Inga kommentarer: