05 januari 2012

5/1-12

Ja, ny dag och jag är återigen placerad i soffan. Gick upp vid 9, satte mig här och åt lite frukost. Jag har tvättat en maskin (som borde vara klar snart) och sen ska jag torka tvätten. F och jag kom på igår att om han bar ner tvättställningar och tvätten ner i tvättstugan så fixar jag ju att starta maskinen och hänga . så slipper han tänka på det iallafall! :)

Idag slutar han 16 tror jag, sen skulle han träna och sen kommer han hem =) .

Kollade på the voice igår förresten, vad tyckte ni om det? Kändes inte som det kommer bli så jättebra tror jag. Det kändes ju inte som vanliga auditions och så, alla kunde ju redan sjunga hur bra som helst och många var ju till och med redan artister som var etablerade på ett eller annat sätt. Det är lite synd! Dock så har de hittat en riktigt bra jury/coacher!

Nej nu ska jag ta mig ner till tvättstugan, tror iallafall att maskinen slutat gå nu, vill ju inte gå i trappan i onödan ;P

Inga kommentarer: