26 mars 2013

jag är lite ledig idag. skönt!

Så vad har hänt på senaste tiden?

I lördags så var jag hos Mickis på lite hejdåfest. Hon och Micke sticker nämligen iväg till USA i 5 veckor. Vill också! Iallafall så hade hon lite tjejkväll där och det var supertrevligt. Kunde dock inte stanna jättelänge eftersom det var jobbhelg och jag skulle upp tidigt. Tråkigt, men så är det ibland.

Denna veckan är det mycket jobb som väntar, som alltid påskveckan.
Men jag är iallafall ledig lördag och söndag. :)

Idag har jag inte så mycket planerat. Hade tänkt att fortsätta lite med garderobsprojekt som vi håller på med hemma. Dock så har det hamnat lite åt sidan till förmån för köket :) Så jag kan inte göra så jättemycket. Kanske tar mig en sväng till Ikea och införskaffar lite galgar och sen skulle jag behöva något hyllplan och så. Kanske även blir en sväng till Gränby också.. Det var längesen (:

Får se vad det blir av dagen! =)

Inga kommentarer: