12 mars 2013

Hej mina trogna (?) läsare!

Idag har jag haft en trevlig dag. Började som sagt med tandläkaren, och det gick ju mycket bra :) .
Sedan en lunch med moster på Thai village och fika hos mormor. Har varit fullt upp kan jag säga!
Sprang också in en sväng på Plantagen på vägen hem i hopp om att hitta en ny vas till vardagsrumsfönstret, Wilma hade nämligen ner den andra imorse så att den gick sönder.
Men där inne så var det kaos p.g.a. att de håller på att bygga om, så jag nöjde mig med lite blommor istället :-)

På vägen hem tänkte jag att jag skulle tvätta av bilen. Det var jag inte ensam om, såg kön på macken, och åkte därifrån. Ska göra ett nytt försök senare i veckan tänkte jag .

Nu ska jag strax laga lite mat, sen så kommer min bror hit och ska sällskapa med mig ikväll. Trevligt värre =) . Imorgon är det jobb igen, 11-19 och sen ska jag hänga med syrran. även det trevligt!!

Inga kommentarer: