21 april 2010

Namnsdag idag!

Jag må ha fördomar, men när jag var och åt på ett ställe här i Gävle ikväll, en snabbmatsrestaurang för att vara lite tydligare, så stod det en 60+ i kassan och köket.
Vad är oddsen?

Efter en sväng in på Ica och småhandlat lite smått och gott så är jag återigen tillbaks på hotellet. Kollar lite på tv och hänger vid datorn. Ska gå och lägga mig om en stund, så att jag sitter och dricker espresso kanske inte är det smartaste jag gjort?

Justja, grattis till mig på namnsdagen idag=)

Nej nu ska jag äta något gott, sen duscha o sen sova. Börjar ju 7 imorgon så...
Får se vad Viktor säger när han ringer imorgon också, om det blir en dag till häruppe eller om jag får åka hem och jobba i Uppsala på fredag. Hoppas nog lite på de sista då jag lärt mig allt jag skulle lära mig, o är sugen på att bygga butik =)


Inga kommentarer: