20 april 2010

I Gävle

Ja, här sitter jag i Gävle på introduktion. Eller justnu sitter jag på mitt hotellrum och kollar på tv, som inte har mycket att erbjuda justnu.

Började på nya jobbet igår, i Uppsala, och idag - fredag så är det introduktion i Gävle. Än så länge känner jag mig faktiskt väldigt överflödig, hunnit med allting och fick sluta tidigare pga att det inte fanns mycket att göra. Kan redan alla program och de flesta beställningsrutinerna. Hoppas på mer att göra imorgon! =)

Har hunnit med massor sen 4, hittat till hotellet, packat upp, varit iväg och ätit och åkt runt och kollat lite.. nudå? Då jag är typ den enda som bor kvar häruppe så känner jag mig väldigt lonely :(
Såg däremot att det finns ett gym här. Kanske kan vara värt att testa lite? Annars tänkte jag leta upp Sats, för det finns väl i Gävle?

Saknar min älskling också :( .

Inga kommentarer: