01 juli 2013

1/7-13

Hej igen!

Nu var det väldigt längesen jag ens loggade in här och kollade.
Men ni verkar inte saknat mig direkt?

Ja vad har hänt här då?
Det har varit mycket jobb, mer jobb, födelsedagar osv.

Sedan så har jag firat en underbar midsommar i öregrund. Jag & F tillbringade den med Malin & Gustav och vi hade det superbra! God mat, fint väder, härlig stuga. You name it! Allt som hör en bra midsommar till =) .

Nu har vi jobbat en vecka efter midsommar, och äntligen så är semestern här! Som vi har längtat! Nu blir det 4veckors ledighet, med fix hemma och kanske en resa, om det dyker upp något bra!

Har börjat redan i dag med nästa steg i köket, har tagit en väldans tid med allt här, men så fint det blir! Värt varenda minut i slutändan! :-)

Nu ska jag återgå till livet, hej så länge!

Inga kommentarer: