22 april 2013

Hej, här är jag igen!

Dags för ledig dag imorgon igen. Skönt! ska luncha med Sus & Malin vid 11tiden, sen hem och fortsätta med köket. Vi står som jag kanske sagt utan diskmaskin nu, och även så står inte alla skåp o så där det ska. Så man vill bara fixa hemma så att det blir klart, och det kan kännas som ordning och reda igen!

Annars så har jag tillbringar kvällen med att plocka ihop lite hemma och handlat. Tycker det är ganska skönt att handla lite senare på kvällen. Mycket mindre folk då (:

Fullt upp i veckan nu, ska jobba, träna, fixa och även på födelsedagskalas i helgen. trevligt trevligt :)

Pratade lite med Johanna om att åka in till stan på lördagkväll också, jobbar ju hela valborg så tänkte bege mig ut bland folk lite innan istället (: . Kanske fler som är sugna? :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Sjukt trött.
Godnatt!

Inga kommentarer: