15 december 2011

Ledig har jag varit idag! Mycket mycket skönt!
Tog sovmorgon, röjde lite sen kalaset igår, och sen en sväng till Uppsala för lite julklappsfix.

ikväll kommer det lite tjejer på födelsedagsfika =) .

håller på att kolla lite i matlistan som vi gjort (vi försöker ju 2veckorshandla och planera maten i 2 veckor framåt) . Det går oftast väldigt bra, och det är skönt att slippa veckohandla (när har man tid med det?)
Imorgon såg jag att det stod texmex risotto, något som F ätit hemma. Jag bad honom att kolla upp vad vi behöver till det, eftersom vi glömde kolla det när vi handlade.. Så nu hoppas jag att han kollar upp det, annars kanske någon som läser vet vad jag behöver handla till det? :)

nu är det dags att börja med dagens mat, kyckling med tomat och basilika & pasta . Smarrigt =)

Inga kommentarer: