03 november 2010

kort dag idag :) kom hem strax efter halv 2, och har precis ätit lunch!
ska fixa lite med datorn här, kolla senaste OTH avsnittet, och sen så tänkte jag nog ta mig ner till sats för ett pass.

Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar.! På fredag är det dags! =) sista veckan har gått så otroligt fort. så från att ha tyckt att vi legat bra med packningen så känns de nu som vi ligger efter..! tur att jag är ledig imorgon så jag kan packa lite.. Men eftersom det är mestadels Fredriks grejer så vet jag inte riktigt hur jag ska packa. .Vet ju inte vad han ska använda etc. Men de löser sig nog.
På fredag ska allt iallafall vara färdigpackat, då kommer det massa folk och hjälper oss. Snälla (och nyfikna!) familjer =) .

I övrigt så jobbar vi båda två hela helgen så de hinner nog inte bli så mycket plockande resten av helgen.. Jag får se vad jag hittar på på lördagkväll, om jag är hemma och fixar lite eller om jag åker o hälsar på någon =). Bor ju nära massa kändisar då ;) .

Nej nu ska jag kika på one tree hill, och kanske 90210 om de kommit nått nytt avsnitt.
först hämta en kaffe! =)

Förresten, MYCKET bra låt =)

Inga kommentarer: