12 oktober 2010

ojojoj vilken dag det varit!
först lite sovmorgon, sen in till jobbet på lediga dagen och gå på utbildning i butiksekonomi, intressant var det, men man är ju inte van med att sitta och lyssna en hel dag sådär.

slutade till halv 5, ruschade iväg till Sats och mötte upp Johanna och hennes jobbarkompis och gick på mitt första steppass på mååånga år! Jag har nog aldrig känt mig så lost alltså =) men efter några ggr till kanske man kan hänga på i alla andras tempo! ;P
Nu ska iallafall jag och Johanna kör pump på fredageftermiddag, och det är iallafall ett program jag kan =)

sitter och kollar på fotbollen justnu, sverige spelar inte bra alls just nu.
har även varit hemma i lägenheten och skruvat ner lampor och så. Nu är det mest förrådet som ska tömmas bara.



Inga kommentarer: