29 augusti 2010

Slut på jobbhelgen, och nu har jag 3 lediga helger på rad att se fram emot! eller lediga och lediga.. fullspäckat schema under alla 3. :) fester, kräftskivor, dop och motocross. ME LIKE!

har vart en trevlig helg, filmkväll med johanna igår, kinabuffé ikväll. smask!

veckan nu då, är inne i min 8dagars vecka med jobb. inventering på tisdag. ska försöka trycka in en klippning och en liten shoppingrunda någon dag. sedan after work på fredag, 25-års kalas och 50 års fest på lördag. full rulle =)

på onsdag kommer fotografen hit, ska fota lägenheten då. imorrn kommer syster och vi ska röja lite och fixa.

nu ska jag kolla lite tv, sen sova.
sleep tight!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag läser din blogg lite då och då, dvs jag läser ikapp mig när du har uppdaterat.... men jag hänger inte med? ska du sälja lägenheten? fattade det som att du precis har renoverat och flyttat in? vart ska du ta vägen? ursäkta nyfikenheten med det blir så när man följer bloggar!!!;) Mvh Malin