17 juni 2010

tack vare att min mobil är konstig så har jag redan varit uppe i 3 timmar.
skulle gått upp 9, och vaknade av att mobilen ringde, jag snoozade en gång, en gång till och vaknade sedan till i panik över att jag missat tvätttiden. Rusade upp, packade och sorterade tvätten, och släpade mig iväg till tvättstugan.

När jag kommer ner så ser jag att det är låst, och nycklarna är borta.. Svär lite över vad det är för människa som inte kan klockan och hålla sig till sin tid. klockan är nu 10.19 på min mobil och jag går upp till mig igen för att hålla ögonen på när personen i fråga kommer och hämtar sin tvätt. Kommer upp, går in i köket ser att ugnen står fel i tid. ställer om den och tänker att det måste vart strömavbrott inatt..

sätter mig vid tvn, startar den, hamnar på tv4:s nyheter.. OCH SER ATT KLOCKAN ÄR KVART I 8. fattar ingenting först, kollar sen på mobilen och ser att den har blivit nollställd med tid och datum.. så när jag trodde klockan var halv 11, så var den bara drygt halv 8. vilket betyder att jag missade min sovmorgon =( . satt o surade lite. för att sedan äta lite frukost och nu när jag egentligen skulle vart uppe en halvtimme bara så har jag hunnit med att städa hela lägenheten osv.. så det kanske inte var så tokigt.. men ack så irriterande!

Inga kommentarer: