17 maj 2010

balkong-time

Sitter ute på balkongen, det är fortfarande varmt!! =) dock så har jag ju missat all sol en aning då jag jobbat när de var som finast väder..

funderar på om man ska införskaffa sig iphone? alla har ju. har ju tröttnat på min telefon.. men äre värt de? Javene..

väntar på att min älskling ska komma hit, dock verkar han ta tid på sig.. å andra sidan ju längre de tar tills han kommer desto längre kan jag sitta o njuta av vädret (;

imorgon missar jag också all sol, jobbar härliga 7-19 passet. varannan tisdag och varannan torsdag.. härligt (; sen så är de halvdag onsdag o ledig torsdag (; mycket nice =) .

sitter och funderar på hur jag ska mysa till balkongen här hemma också.. återkommer med idéer, nya möbler har jag fixat, men nått o sola i? nån fräsch växt? syrran kanske har några idéer att komma med?: )


Inga kommentarer: